SIKÇA SORULAN SORULAR

 

Neden Üyelik Oluşturmalıyım?

Nomarc sanal mağaza kullanıcı hesabı oluşturmanın birçok faydası var.


- Hızlı ve kolay sipariş için bilgilerinizi kaydeder.
 
- Nomarc sanal mağazanın sunmuş olduğu özel fırsatlardan yararlanabilirsiniz.
 
- Etkinliklerimizden haberdar olabilirsiniz.
 
- Sipariş geçmişinize bakabilirsiniz.
 
- Tüm teslimat adres bilgilerinizi kaydedebilirsiniz.


Nomarc Sanal Mağaza Üyeliği Ücretli mi?

Sitemize hiçbir üyelik ücreti ödemeden üye olabilirsiniz.


Üyeliğimi Nasıl İptal Edebilirim?

Üyeliğinizi iptal etmek için [email protected] adresinden üyeliğinizi iptal etmek istediğinizi bildirerek üyelik iptalinizi gerçekleştirebilirsiniz.

 

Şifremi Unuttum/Bilmiyorum, siteye nasıl giriş yapacağım?

Şifrenizi unuttuğunuz ya da bilmediğiniz durumlarda, giriş sayfasında bulunan "Şifremi Unuttum" butonuna tıklamanız ve sistemimize üye olduğunuz e-posta adresinizi açılan sayfadaki kutuya yazmanız yeterlidir. Nomarc tarafından e-posta hesabınıza gönderilen ilgili e-posta'daki adımları izleyerek yeni şifrenizi yaratabilirsiniz.


Sipariş Verebilmek İçin Üye Olmam Gerekiyor mu?

Nomarc'dan sipariş verebilmek için birkaç dakikanızı alacak bir üyelik işlemi gerçekleştirebilirsiniz.


Sepetime Ürünleri Nasıl Ekleyebilirim?

Satın almak istediğiniz ürünü sepetinize eklemek için öncelikle rengini ve bedenini seçiniz. Daha sonra sepete ekle butonuna tıklayınız. Ürün sepetinize eklendiğinde sepet pop-up'ı açılacaktır. Farklı ürünlere göz atarak alışverişe devam edebilir veya sepetinizdeki ürünlerin satın alma işlemine geçebilirsiniz. Sitemizde dilediğiniz zaman sağ üst köşede bulunan sepet ikonuna tıklayarak sepetinizde bulunan ürünleri görüntüleyebilirsiniz.


Siparişimin Onaylandığını Nasıl Anlayabilirim?

Siparişiniz alındığında başarıyla gerçekleştiğine dair bir uyarı mesajı gsm numaranıza gönderilir. Ayrıca kayıtlı e-posta adresinize sipariş bilgileriniz gönderilmektedir.


Siparişim Onaylandıktan Sonra Değişiklik Yapabilir miyim?

Siparişiniz onaylandıktan sonra bize ulaşıp değişiklik yapabilirsiniz.


Aldığım Ürünlerin Fiyatlarına KDV Dahil midir?

Nomarc sitesi üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir.


Havale Yoluyla Ödeme Yapabiliyor muyum?

Sitemizden yaptığınız alışverişler için havale ile de ödeme yapabilirsiniz.


Kapıda Ödeme Seçeneğiniz Var mı?

Kapıda ödeme seçeneğimiz çok fazla suistimal edildiği için kaldırılmıştır.


Taksit seçeneğiniz var mı?

Sizden istenen ATM/Debit Kart veya kredi kartı bilgilerini eksiksiz doldurduktan sonra, bankanızın size sunduğu taksit seçeneklerini ödeme ekranında görüntüleyebilir, istediğiniz taksit tutarını seçerek taksitli ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.


Kredi Kartı Bilgilerim Güvende midir?

Bilgilerinizin güvenliği bizim için çok önemlidir. Nomarc sanal mağaza kullanıcısı olarak ödemenizi güvenle yapabilirsiniz. Genel olarak web sitemizi hiçbir kişisel data bırakmadan ziyaret edebilirsiniz. Ancak kişisel bilgileriniz ile ilgili bazı detayları talep ettiğimiz durumlar şu şekildedir:
 
1. Sipariş verirseniz,
 
2. Nomarc sanal mağaza üyesi olursanız,
 
Tüm kişisel datanız bilgisayarınızı kapatmadan önce şifrelenir ve internet üzerinden aktarılır. Nomarc online mağaza tüm bilgilerinizi güvenle şifrelemek üzere 128 bit şifreleme ile Secure Socket Layer olarak adlandırılan SSL sertifikasını kullanır. Siparişiniz, isminiz, adresiniz, kredi kartı yada hesap detaylarınızı içeren şifrelenmiş bilgileriniz başkaları tarafından görüntülenemez.
 
Farklı pencerelerde çalıştığımız için yada kullandığınız browser her zaman SSL bağlantısını gösteren bir mesaj göstermiyorsa her pencerede şifrelemeyi göremeyebilirsiniz. Ancak checkout aşamasında bilgilerinizin güvenli aktarımını görmek için Mouse üzerinde sağ click yaparak kaynak kodunu göster seçeneğini seçebilirsiniz.
 
Hesabınıza izinsiz erişimi engellemek ve kişisel bilgilerinizi güvende olmasını sağlamak için şifrenizi ve hesap detaylarınızı lütfen başkalarıyla paylaşmayınız.
 
Sorun Yaşarsanız;
 
Ödeme işlemlerinde yaşayacağınız olası sorunlar ile ilgili olarak müşteri hizmetleri departmanımıza kart numaranızın tamamını vermeyiniz. Sadece sipariş numaranızı iletmeniz yeterlidir ya da kullanmış olduğunuz bankanın müşteri hizmetlerinden detaylı bilgi alabilirsiniz.


Ödeme adımı sırasında gereken tüm bilgileri girmeme rağmen ödeme onayı alamıyorsam ne yapmalıyım?

Whatsapp Destek Hattı: 0532 171 34 09 numarasından müşteri hizmetleri ile iletişime geçmelisiniz.


Hangi Kargo Firması İle Çalışıyorsunuz?

Oluşturduğunuz siparişleriniz size Aras Kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır.


Yurt Dışına veya KKTC'ye Sipariş Gönderimi Yapılıyor mu?

Yurt dışına veya KKTC'ye gönderim yapılmaktadır.


Resmi Tatillerde Teslimat Yapılıyor mu?

Resmi tatillerde teslimat durumu değişkenlik göstermektedir.


Aras Kargo Haricinde Başka Kargo Şirketi İle Gönderim Yapabiliyor musunuz?

Sadece Aras Kargo ile çalışmaktayız herhangi başka kargo şirketi ile gönderim yapılmamaktadır.


Ürünlerim Nereden Kargoya Veriliyor?

Nomarc  sanal mağazamızdan almış olduğunuz ürünler lojistik depomuzdan sevk edilmektedir.


Siparişimin Kargoya Verildiğini Nasıl Öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir konfirmasyon sms yönlendirmekteyiz. Bu sms içerisinde yazan kargo takip numarası ile kargonuzu Aras Kargo üzerinden takip edebilirsiniz.


Sipariş Teslimatında Adreste Yoksam Ne Oluyor?

Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa,Yurtiçi Kargo  belirtilen adrese ikinci bir teslimat yapmamaktadır. Bu durumda kargonuzun bulunduğu şubeyi ziyaret ederek kargonuzu teslim almanız gerekmektedir.


Ürünümün Teslimat Tarihini Nasıl Öğrenebilirim?

Sitemizden beğenmiş olduğunuz ürüne gelip beden seçimi yaptığınızda sepete ekle bölümü altında teslimat tarih bilgisi yer almaktadır.


Paket Hasarlı Geldi Teslim Almalı Mıyım?

Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.


Aras Kargo Şubelerine Ulaşamıyorum Ne Yapmalıyım?

Aras Kargo Müşteri Hizmetlerinden 444 25 52 ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.


Siparişim Ayıplı/Defolu/Yanlış Gönderilmiş Ne Yapmalıyım?

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;
Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.
Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.
Hasar Tespit Tutanağıyla birlikte hasarlı ürünü Nomarc adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.


Kişisel Bilgilerimi ne için kullanıyorsunuz?

Kişisel bilgileriniz bizim için çok büyük önem taşıyor. Nomarc sanal mağaza müşterisi olarak alışverişinizi güvenle yapabilirsiniz.
Hesap oluşturduğunuz zaman kişisel bilgilerinize ihtiyaç duyuyoruz.
Vermiş olduğunuz bu bilgiler size daha iyi hizmet verebilmek ve özel tekliflerimizi size ulaştırmak için kullanılacaktır.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR